.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری خفت‌گيران 16 ساله در بابل
فرمانده انتظامی بابل، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به خفت گیری و سرقت از زنان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سيد محسن جعفری فرمانده انتظامی بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خفت‌گیری و سرقت از زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر که منجر به مصدومیت این زن و انتقال وی به بیمارستان شد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد جوانی 16 ساله را در این پرونده پیدا کردند، افزود: ماموران با تعقیب و مراقبت از این فرد و انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با طرح دوستی و به بهانه تفريح با همکاری سه نفر از دوستان همکلاسی‌اش با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به خفت‌گیری و سرقت از زنان می‌کنند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی در عملیاتی هماهنگی و غافلگیرانه هر چهار متهم از اعضای باندی معروف به فرفره را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل افزود:متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و چهار فقره سرقت دیگر، اظهار داشتند، در کوچه‌های خلوت سطح شهر از موقعیت استفاده کرده و به زور نسبت به ربایش کیف و مدارک زنان اقدام می‌کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ جعفری با هشدار به خانواده‌ها، از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند و به رفتارهای غیرعادی آنان و تغییر رفتارشان واکنش نشان داده و در انتخاب دوستان به آنان کمک کنند تا افراد ناباب را به عنوان دوست انتخاب نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.757 seconds.